Naamsbekendheid Uitdagingen vergroten

Realiseer een digitale plaats om vragen en aanbod te delen. Film je vraag. Maak meer contactmomenten. Een aantal ideeën die zijn opgekomen tijdens de brainstormsessie over het vergroten van de naamsbekendheid van de Uitdagingen in de provincie Groningen.

Met de creatieve insteek van gezamenlijk koken hebben een aantal mensen met elkaar nagedacht over dit thema. Al onder het bereiden van de maaltijd blijkt dat elke Uitdaging nog andere onderliggende vragen heeft. Dat varieert van weinig verzoeken van maatschappelijke organisaties tot een te klein aantal betrokken ondernemers. Van steeds weer moeten uitleggen wat de Uitdaging is tot vragen die geen echte uitdaging zijn.

Waardevol en voor herhaling vatbaar
De deelnemers (zoals Harm Post en Sieger Dijkstra als leden van het provinciaal Comité van Aanbeveling) hebben de brainstorm als zeer waardevol ervaren en vinden het zeker voor herhaling vatbaar.

Beereshoeve
Anouschka en Wietze Snaak, eigenaren van de Beereshoeve, hebben om niet hun keuken en proeflokaal beschikbaar gesteld voor de brainstormsessie. Bovendien hebben ze een heerlijk wijnarrangement aangeboden. De Beereshoeve heeft in een sfeervolle winkel in Noordbroek een ruim assortiment van meer dan 1.400 soorten wijn. Ook zijn ze mede-organisatoren van evenementen als Lekker Noordbroek, het foodfestival dat ze eind mei organiseren.

De Vliegeraar
Jelle de Visser, kok en eigenaar van De Vliegeraar, heeft tegen een zeer maatschappelijk tarief een driegangenmenu ingekocht en voorbereid. De Vliegeraar uit Woudbloem draait om koken op locatie, private diners, kookworkshops, theaterdiner voorstellingen, productpresentaties, evenementen catering en concepten.

Mede door de inzet van alle betrokkenen was het een zeer geslaagde avond!

  

Pin It on Pinterest

Share This